venerdì, Aprile 26, 2024
HomeCulturaLicata, l'Associazione "Pro Sant'Angelo": “Alle 20.10 tutti sui balconi con una...

Licata, l’Associazione “Pro Sant’Angelo”: “Alle 20.10 tutti sui balconi con una candela, facciamo un minuto di raccoglimento ed intoniamo il canto dedicato a Sant’Angelo”

In occasione della solenne ricorrenza del Santo Patrono di Licata, l’associazione Pro Sant’Angelo propone alla cittadinanza di accendere i ceri dai balconi di casa. “Alle 20.10 del 5 maggio usciamo tutti sui balconi delle nostre abitazioni, accendiamo una candela, facciamo un minuto di raccoglimento e silenzio, ed intoniamo il canto dedicato a Sant’Angelo”.
“Le celebrazioni in onore del nostro santo patrono Sant’Angelo per l’anno giubilare hanno inizio. Avremmo voluto – scrive l’associazione – fare molto di più ma a causa della pandemia che ci attanaglia le reliquie del nostro santo non potranno uscire per le vie della città. Nonostante ciò invitiamo tutti a partecipare spiritualmente, seguendo in diretta streaming alle 19 su Facebook dal Santuario di S.Angelo la santa messa, così facciamo sentire la nostra presenza con la preghiera, con la fede e la devozione al nostro amato Santo”. Inoltre, l’associazione ha invitato tutti ad intonare a Sant’Angelo: DIU TI SALVI ANGILU SANTU

DI LU CARMELU GLORIA E VANTU NOSTRU GRANNI PRUTITTURI VIRGINI MARTIRI E DUTTURI

D’OGNI MALI PRESERVATI

NOI ANCORA LIBERATI

DI LA FAMI PESTE E GUERRA ,DI LU TRIMULU DI LA TERRA

SEMPRI SITI NOSTRU SCUDU PROTETTURI E NOSTRU AIUTU

AVVUCATU PRESSU DIU, PTUTITTURI AMATU MIU

       VINITI TUTTI QUANTI

E VINITI TUTTI QUANTI SEMMU PI LI STRADI, CURRITI TUTTI QUANTI U NOSTRU SANTU È DRA’, VINITI TANTA GENTI CHE C’È U PRUTITTURI, CURRITI TANTA GENTI U NOSTRU SANTU È CCA’.

MARINARA PI LI STRADI DU PAISI SCAUSI VANNU, LA SIRA STA CALANNU E LA FESTA È PRONTA GIÀ, CI SUNNU RANNI E PICCILIDDI C’ ASPETTINU PRIANNU MENTRI SCINNA U PRUTITTURI NCAPU DI L ‘ALTAR…

I DEVOTI NCAPU A SPADDRA CUNNUCINU A SANT’ANGILU E U SONU DI CAMPANI SI SENTA POI SUNAR, TANTA GENTI È PI LI STRADI CA PASSIA TRA I BANCARELLI , MENTRI VIDA DI LUNTANU U SO SANTU ARRIVAR….

NU MEZZU AGOSTU POI SANT’ANGILU RITORNA PI LI STRADI, PI BINIDIRI TUTTA A GENTI CHE PI FERI SU TURNATI, NOSTRU SANTU CARMELITANU CA NI SARVASTI DI LA PESTI ,AIUTA E PICCATURA A CANCIARI PURU I TESTI…

SANT ANGILUZZU MARTIRI CA SI NOSTRU DUTTURI AIUTA A TANTA GENTI A TRUVARI UN PO D’ AMURI, NOSTRU RANNI PRUTITTURI E NOSTRU SARVATURI AIUTANI A CAMINARI PI LI VII DU SIGNURI.

            SANT’ ANGILUZZU

SANT ANGILUZZU SANT’ ANGILUZZU DICITACCILLU O SIGNIRUZZU, SANTANGILEDDRU SANTANGILEDDRU FACITANILLU STU FAVUREZZRU, NOSTRU SANTU PRUTITTURI FACITANILLU STU GRAN FAVURI…

SANT ANGILUZZU SANT ANGILUZZU FACITANILLA STA GRAZIA DISIATA, SANT ANGILEDDRU SANT ANGILEDDRU NUI VI PURTAMMU LA MULA PARATA E SE UN MI VULITI ASCUTARI LA VARA A MARI VAMMU A GLITTARI….

O BEDDU SANTU CARMELITANO UNNI TINITI CU CORI NMANU, GIUVANI E VECCI SCIUTI SU A MARI CARMU E TRANQUILLU LASSATILU STARI E SE TORNA U SARVAMENTU NUI VI PURTAMMU LA CIRA O CUMMENTU…

E CHI SEMMU SURDI E MUTI? VIVA SANT ANGELU..

Articoli Correlati

LASCIA UN COMMENTO

Per favore inserisci il tuo commento!
Per favore inserisci il tuo nome qui

Questo sito usa Akismet per ridurre lo spam. Scopri come i tuoi dati vengono elaborati.

- Advertisment -

ULTIME NEWS